Sunday, May 22, 2016

ALOE VERA GEL FOREVER LIVING

MENGALAKKAN SISTEM PENGHADAMAN YANG SIHAT + MENINGKATKAN TAHAP TENAGA
******************************************************************************************
FOREVER ALOE VERA GEL
=======================






Gel kami lebih disukai oleh mereka yang ingin menngekalkan sistem penghadaman dan tahap tenaga yang sihat.
.
SEBAB UNTUK MEMINUM ALOE VERA GEL
.
1)MEMBINA BADAN- Ia mengandungi 20 jenis asid amino, termasuk 7 asid amino perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Asid amino adalah blok binaan bagi membina badan.
.
2)MEMPERCEPATKAN PENYEMBUHAN DAN PEMBAIKPULIHAN-Gel aloe vera meningkatkan fungsi fibroblas, iaitu sel yang membantu pembentukan komponen.
.
3)PEMBAIKPULIHAN ELASTIK & KOLOGEN-Gel aloe vera dapat menokok bekalan bahan2 binaan untuk menghasil mengekalkan kulit yang sihat.
.
4)MENGEKALKAN BADAN YANG SIHAT & MENINGKATKAN TAHAP TENAGA-Secara semulajadi ia menggalakkan pembersihan tubuh kita, dengan demikian meingkatkan tahap TENAGA serta membantu mengekalkan badan yang sihat.
.
5)MENYOKONG DAN MENGGALAKKAN FUNGSI SISTEM KETAHANAN BADAN-Kandungan unsur-unsur perangsang imunnya dapat membantu menggalakkan fungsi sistem imun kita.
.
6)MEMBEKALKAN MINERAL SURIH- Ia mengandungi 20 MINERAL semulajadi termasuk kronium, magnesium, mangan, kuprum, dan zink.
.
7)MEMBEKALKAN VITAMIN SEMULAJADsms/pm/whatsapp 0185724609 {MASLINA} I- Ia mengandungi VITAMIN yang diperlukan dalam diet harian kita termasuk vitamin B12, ASID FOLIK, NIASIN, B6, B2, B1, C, E dan A.
‪#‎ALOEVERA‬
‪#‎FOREVERLIVINGPRODUCTS‬
‪#‎JOMJADIPENGEDAR‬
‪#‎MODALSERENDAHRM90‬
‪#‎SAYAJUAL‬
Berminat untuk mencuba? Jom PM Pengedar mesra anda.

SMS/PM/WHATSAPP 0185724609 [MASLINA JUNID]

COD AREA MANJUNG PERAK
COD AREA MANJUNG PERAK

No comments:

Post a Comment

Let's Follow Me