Saturday, December 3, 2016

PENGEDAR FOREVERLIVING MANJUNG: ALOEVERA GEL BERKHASIAT!

Semakin hari semakin ramai yang mencari Aloe Vera..
Apa yang bestnya dengan isi kat dalam tu sebotol aloe vera????
Kalau nak tahu jawapannya bacalah sampai habis...
Apa benda botol kuning tu ye..

Inilah si botol kuning...Forever Aloe Vera Gel.Produk yang berasaskan aloe vera.Organik dan merupakan makanan sunnah.Hebat tu!
Sebelum mencuba aloe vera gel ni,saya tertanya-tanya bagaimana rasanya.Rasa payau ke,kelat ke,pahit ke???Kalau tak cuba macam mana nak tahu kan.

Kebetulan dalam produk Forever Living ni,ada madu gurun yang sangat bagus untuk kesihatan.Saya pun cuba minum Aloe Vera Gel bersama dengan sedikit madu forever. saya campurkan aloevera dengan satu sudu madu forever....Bukan banyak pun kena minum hanya suku atau setengah gelas je ikut saiz badan kita.

Sekali minum fuhhh ...sedap yang amat rasanya!!Rasa masam-masam manis gitu.
Memang sedaplah wehh...Macam kita minum jus buah tapi ini jus aloe vera yang segar.


Saya amalkan minuman ni setiap pagi.Mesti minum semasa perut kosong tau.Gabungan antara aloe vera gel dan madu ini membuatkan saya rasa bertenaga sepanjang hari walaupun setiap sibuk dengan macam2 aktiviti.....Tapi semua tu tak jadi masalah sebab saya ada jus aloe vera + madu!!
Hanya dari Forever Living Produk..
OH YE! Bukan je rasa bertenaga tapi ianya juga melawaskan pembuangan.Rasa lega sangat lepas membuang.Ye lah sebab aloe vera gel ni berfungsi untuk cuci usus kita.Segala kotoran dan sisa toksin yang menempek kat dinding usus tu semuanya akan disingkirkan.Bayangkan kalau umur kita dah 30 , 40 tahun tapi tak pernah pun cuci usus.Tu yang rasa letih,kulit muka pun kusam,jerawat tumbuh sana sini ,semuanya berpunca dari USUS YANG KOTOR!
Jadi bermula dari sekarang,jom cuci usus...hubungi saya jika berminat dengan produk ini.... saya akan membantu..

===============================
NAK ODER PRODUK?
HUBUNGI:

MASLINA JUNID (0194277708)
HASANUDIN (0135132429)
FBO ID: 600100000510

===============================
Berminat nak jana income dengan FOREVERLIVING? Nak ada bisnes side income yang mampu jana 3-4-5 angka? Tiada yang mustahil bersama FLP.
Hubungi saya ; 0194277708



2 comments:

  1. yup...mmg best pun...boleh bantu cuci usus kita yg sangat kotor tu...jangan tunggu usus dah rosak baru nak sedar...bertindak cpt2...jom dptkan aloevera...free jadi agen dan berpeluang tambah income....kami sedia membantu..

    ReplyDelete

Let's Follow Me