Thursday, January 26, 2017

PLAN PEMASARAN FOREVER LIVING PRODUCTS DI MALAYSIA

Bagaimana bonus dan komisyen di kira daripada perniagaan Forever Living (FLP) ini? 






Forever Living Product telah di tubuhkan semenjak 1978 di Scottdale Arizona, USA dengan produk utamanya aloevera gel dan telah di perkenalkan di seluruh dunia barat. Mendapat pengiktirafan dari Majlis Aloevera Sains Antarabangsa sebagai produk yang 99% adalah semulajadi dengan ujian-ujian yang sangat ketat daripad penanaman, pengilangan hinggakan kepada pembungkusan produk. Mendapat juga beberapa sijil peringkat antarabangsa termasik sijil halal INFANCA. Produk Aloevera Gel ini telah memasuki pasaran seluruh dunia dari barat hingga ke timur dunia.



KEUNTUNGAN RUNCIT FOREVER LIVING
Berdaftar sebagai ahli untuk menikmati 15% diskaun daripada nilai barang yang dijual dengan nilai harga semasa pada sesuatu negara yang syarikat FLP telah membuka pusat jualannya.

Pengedar FLP pula akan mendapat diskaun produk sebanyak 30% dari nilai jualan produk. Mereka yang berminat untuk menjalankan perniagaan ini mestilah mengeluarkan modal permulaan bermula dengan menjadi ahli dan membuat belian secara berturut-turut selama 2 bulan dengan nilai diskaun 15% sebagai ahli dahulu. Modal ini hanya dikeluarkan hanya sekali untuk melayakkan anda menjadi pengedar.

Pengedar layak mendapat diskaun sebanyak 30% selepas pembelian tersebut berlaku samaada membeli sekali gus atau secara berturut-turut dalam masa 2 bulan seperti yang dinyatakan. Anggaran pembelian adalah sebanyak 16 botol Aloevera Gel atau mana-mana produk Forever Living yang menpunyai nilai keseluruhan yang sama.

Selepas pembelian tersebut, untuk pembelian yang berikutnya anda layak mendapat diskaun 30% dan komisyen 5% dari nilai jualan runcit syarikat. Menarik bukan??

Ini bermakna semua jualan anda dikira dari jumlah harga jualan runcit anda. Untung anda adalah pada diskaun 30% nilai harga juala barangan dan 5% dari harga jualan barang.

30% diskaun anda jual masuk poket dan 5% komisyen akan di masukan oleh syarikat kedalam akaun bank anda. FLP tidak membayar komisyen dan bonus dengan menggunakan chek seperti yang biasa anda lihat.

Komisyen daripada peringkat pengedar adalah 5% - 18% komisyen dari jumlah jualan runcit. Anda tak perlu risau bagaimana mendaftar ahli dan pengedar di bawah rangkaian anda kerana FLP menggunaka sistem multilevel bermakna anda sebaiknya menyusun rangkain seperti matahari yang mana ini jauh lebih menguntungkan anda.




DI MANA KELEBIHAN PERNIAGAAN FOREVER LIVING
 
Syarikat yang mempunyai berjuta-juta pengedar seluruh dunia dari benua barat, eropah, timur tengah, afrika, india dan asia telah berkembang dengan pantas dengan mempunyai pusat jualan di 158 buah negara dan menyusul lagi pada masa-masa akan datang.

Forever Living mempunyai ladang aloevera terbesar dunia yang berada di USA dan Republic Dominica secara keseluruhan keluasannya seperti Singapura. Forever juga mempunyai kilang memproses aloevera sendiri iaitu Aloevera of America yang mengurus pembungkusan produk-produk Forever Living.

Forever Living memberi komisyen dan bonus dari setiap rangkaian yang anda bangunkan dari 2% - 6% setiap level jaringan rangkaian anda. Ini juga di kira dari jumlah jualan runcit setiap kumpulan yang anda bina. Adakah ini sangat menarik untuk anda sertai kami.

Daripada proses jualan seperti ini bermakna anda hanya perlu memastikan dan melatih pengedar di bawah jaringan anda untuk terus berusaha menjadi yang terbaik di antara berjuta-juta pengedar di seluruh dunia. Peluang anda dan mereka adalah sama menjual dan mendapat keuntungan yang berganda.

Proces menjual dan mendapat keuntungan dari hasil jualan runcit adalah proces yang sama seperti perniagaan konvensional yang berada di sekitar anda sebagai contoh membuka gerai jualan burger.

Gerai Burger
Contoh
Gerai burger jualan burger 100biji x rm3.00 = rm300 /malam
Tolak modal dan sebagainya rm2.00 x 100 = rm200 /malam
Jumlah keuntungan anda /malam = rm100 termasuk upah anda memasak burger dan lain-lain

Untuk menambahkan keuntungan anda perlu membuka cawangan lagi untuk melipatgandakan jualan dan pendapatan. Di sini anda perlu membayar upah pekerja dan sebagainya ??? Fikirkan

Forever Living
 
Untuk menambahkan lagi keuntungan anda perlu membina rangkaian iaitu pengedar di bawah jaringan anda sama seperti anda membuka cawangan baru. Anda tidak perlu membayar upah dan sebagainya termasuk kos pengedar di bawah anda.

Boleh dilakukan di mana sahaja contohnya di gerai burger anda yang mana ramai yang datang bertemu anda ..di situ boleh lakukan dengan bercerita dan berkongsi maklumat atau hanya dengan flyer/katalog



Jaringan rangkaian yang besar boleh menikmati komisyen dari jualan 3 bulan berturut-turut dengan bonus selama 3 tahun pada setiap bulan ianya akan di bayar dengan 3 peringkat.

Dibayar selama 3 tahun setiap bulan dan anda boleh lakukan sekerap mana yang anda mampu. Jumlah jualan adalah dikira daripada jumlah jualan daripada rangkaian anda.

FOREVER LIVING mempunyai banyak lagi bonus dan komisyen yang diberikan kepada semua pengedara tanpa apa-apa syarat yang tidak munasabah ini kerana telah ramai yang mendapatnya di seluruh dunia.





MAHUKAH ANDA MELANCONG DENGAN DITAJA PENUH OLEH SYARIKAT TERMASUK DUIT POKET ANDA KETIKA BERADA DISANA

APA TUNGGU LAGI CALL ATAU WHATSAPP KAMI UNTUK MAKLUMAT YANG LEBIH TERPERINCI DAN DAPATKAN SUMBER KEWANGAN YANG TIADA HADNYA..

===================================
HUBUNGI:
0124351304 (MASLINA)
0194277708 (WHATSAPP)
0135132429 ( HASANUDIN)

No comments:

Post a Comment

Let's Follow Me