Sunday, February 5, 2017

Berkenalan dengan Syarikat Forever Living Produk (FLP)





Kenali Syarikat Forever Living Produk (FLP) 


 No automatic alt text available.

Forever Living Product (FLP) ialah sebuah syarikat bertaraf antarabangsa dan tersenarai antara top 10 syarikat yang kukuh dan paling berjaya di USA. syarikat ini merupakan penanam, pengeluar dan pengilang Aloevera terbesar di dunia (92.5%) dan juga pengeluar madu terbesar dunia (menguasai lebih dari 80% pasaran dunia, lebah di ternak di gurun sonoran).

Semua produknya mendapat pengiktirafan HALAL IFANCA. Produk utamanya terdiri daripada aloevera dan madu. Dengan produk yang berkesan dan Sistem perniagaannya  yang telah terbukti berjaya, FLP telah berjaya melahirkan ribuan jutawan, membuktikan produknya di terima pengguna seluruh dunia.
 
Forever Living Products telah diasaskan pada tahun 1978 oleh Rex Maughan, merupakan pengerusi lembaga pengarah dan ketua pegawai eksekutif.
Apabila Rex Maughan mencipta Forever Living Products, dia tahu yang kejayaan syarikat bergantung sepenuhnya kepada dua perkara:

    -
menawarkan produk berkualiti pada harga yang berpatutan
    -
menyediakan peluang perniagaan yang menguntungkan

 
Forever Living mempunyai ladang lidah buaya sendiri dan dari pembuatan sampailah ke proses pembungkusan, semuanya di lakukan sendiri tanpa pihak ketiga. 


Jadi, Strategi yang bijak membolehkan Forever Living untuk mengawal kualiti dan kos setiap langkah. Bermula dengan bahan-bahan mentah dan berakhir dengan produk siap untuk kita nikmati.

Jadi, Forever Living bebas daripada kenaikan harga dan kos-kos upah untuk pihak ketiga. dan membolehkan ia dijual pada harga berpatutan. 

Kepada anda di luar sana yang ingin menceburkan diri dalam perniagaan , syarikat ini adalah syarikat yang kukuh. Oleh itu, janagn lepaskan peluang untuk menambahkan pendapatan anda dengan menjadi salah seorang pengedar produk forever living.

Jika anda sangat berminat, sila hubungi kami, untuk pendaftaran. Yuran hanya RM105 termasuk pos (rm10) seumur hidup.

HUBUNGI:
MASLINA JUNID (0124351304/ 0194277708 )
HASANUDIN (0135132429)

ALAMAT:
KG PASIR PANJANG LAUT, SITIAWAN PERAK

PAGE: www.facebook.com/juslidahbuaya

BLOG: www.massya77.blogspot.com 


Pesanan: Terima kasih kerana sudi ke blog ini. Jika anda ada soalan nak tanya, sila tinggalkan soalan anda di ruangan komen di bawah ye. Bila2 saya free, saya akan jawab nanti. Bye.



No comments:

Post a Comment

Let's Follow Me