Friday, May 12, 2017

Cara-cara Untuk Menjadi Jadi Ahli Forever Living

Cara-cara Untuk Menjadi Jadi Ahli Forever Living

Assalammualaikum....

Masa mula-mula nak jadi ahli biz company Forever living ni, sis search le jugak ' cara jadi ahli Forever Living dengan  Google lah, apa  lagi kan ..


So, jumpa la satu blog ni ...tuan tanahnya ialah kak chah...lepas tu sms le dia...

Malamtu, kak chah call...dan dari dia le kita belajar cara nak register..
 
Lepastu, saya daftar sendiri dlm web forever dgn guide dr kak chah
 
Jadi, hari ni rasa perlu jugak untuk share dengan anda yang mungkin ada minat nak join. Moga bermanfaat kepada pembaca sekelian.....Sharing is caring kan

Jadi, sila tengok dengan teliti yer

Terdapat 3 cara untuk join atau  mendaftar sebagai ahli. 
=====================================
1) Register under kawan-kawan atau sedara mara anda yang dah jadi ahli VIP yer. Kalau mereka tu sekadar ahli biasa, mereka tidak boleh mendaftarkan anda.

2) Kunjungi blog-blog ahli yang telah VIP , master Forever dan lain-lain pangkat besar dalam Foreverliving dan isilah form keahlian jika ada dalam blog tersebut.
 
 3) Pergi terus ke laman web Forever Malaysia dan daftarkan diri di situ. Untuk online registration ni, ada beberapa step yang perlu diikuti sehinggalah complete semuanya.....

Bagi memudahkan anda, saya bagi panduan sikit kat bawah ni ya.

Layari dan klik di http://forever.net.my

Bila dah keluar page macam kat bawah ni, klik tab 'Join'  kat sebelah atas kanan seperti yang ada  dalam circle kuning tu ye
 

Then akan keluar form macam ni ..

Ada 4 step atau langkah. So korang kena isi ikut flow ya. Step 1, step 2 and so on ... tak boleh skip merata-rata sebab ia takkan menjadi.

Dah sampai step 4- Sponsor Information ( Maklumat Penaja ), anda akan diberi 3 pilihan. Cer tengok screenshot bawah ni.

Ok, nampak tak ada 3 option / pilihan cara mendapatkan maklumat penaja . 
 
Oklah, disebabkan anda sedang membaca di blog saya, saya ingin mengajak anda menjadi ahli dengan memilih saya sebagai penaja anda.
 
Berikut ialah maklumat saya:
Nama: Maslina Junid
No id: (sponsor id) : 600100000510
Jawatan: Supervisor FLP
Alamat: 125 Kg Pasir Panjang Laut, 32040 Seri Manjung Perak

Klik pada sponsor information, dan klik option 1: Enter the ID of the distributor tu sponsor you (masukkan ID saya ye : 600100000510) masukkan info tentang saya dalam ruang yang disediakan
 
Ok, bila dah selesai bahagian tu, ada beberapa proses lagi seperti membuat pembayaran keahlian dan sebagainya. Tapi stepnya dah tak banyak dah.

Ok, rasanya senang jer kan ...

Tapi ... jika anda rasa ini pun masih sukar dan mengelirukan, anda boleh minta akak daftarkan. Nak tak,,,Kalau nak, inform akak ye...whatsapp akak 0124351304..

Nanti akak akan minta anda untuk bagi info diri anda untuk akak daftarkan anda sebagai ahli.

Antara infoyang diperlukan:
 
Nama
Alamat
IC no
Emel
No hp
Nama suami/isteri
No. ic suami/isteri
No akaun bank
 


Ok lah, itu saja entry untuk hari ni. Moga bermanfaat , especially kepada anda yang mungkin dah lama nak join tapi still tak tau bagaimana atau cara jadi ahli Forever Living.
 
 
Kalau nak tau lebih lanjut tentang daftar ahli, kelebihan jadi ahli dan peluang bisnes yang best dengan forover, whatsapp ye : 0124351304 /0194277708 (Kak Maslina)....nanti kita sembang2 lebih lanjut...k

No comments:

Post a Comment

Let's Follow Me