Thursday, January 7, 2016

Selain delima, kurma, kismis, habbatussauda dan lain-lain makanan sunnah yang terkenal, aloe vera juga adalah penawar pelbagai jenis penyakit  terdapat banyak kebaikan aloe vera.  
harga bawah RM100.  Nak murah lagi?  Hubungi saya, saya bantu dapatkan harga yang berbaloi-baloi!

Jus ini diperbuat daripada filet dalaman daun aloe yang bergel.  Tanpa campuran bahan kimia atau bahagaian kulit daun, gel ini dihasilkan dengan bau dan rasa yang sangat original. Produk ini sesungguhnya membantu membersihkan usus secara amat lembut tetapi amat berkesan.  

Mengapa perut perlu dicuci?

Sebab, perut adalah punca tempat longgokan pelbagai bahan toksin yang terkumpul di usus.  seterusnya, bahan-bahan toksin itu mengeluarkan racun itu ke seluruh tubuh melalui kaedah serapan.  Rasulullah pernah bersabda yang maksudnya adalah "perut adalah punca segala penyakit"!  

BAHAN KANDUNGNAN
Aloe Vera Gel, Sorbitol, Asid askorbik  (Antioksidan), Asid Sitrik, kalium sorbat Kalium
(Untuk Bantuan Melindungi rasa), Sodium benzoate 
(Untuk Bantuan Melindungi rasa), Xanthan Gum, Tokoferol (Antioxida)

Antara Khasiat Aloe Vera gel FLP ini
  1. Dapat mengekalkan kesihatan, membantu menguatkan sistem imunisasi dan melancarkan sistem gastrousus (sistem pencernaan makanan)
  2. menbantu menyah toksin tubuh dengan mengurangkan beban terhadap sistem pencernaan
  3. melancarkan pembuangan najis dan mengurangkan mikrooranisma yang tidak baik seperti kulat sekaligus meningkatkan bakteria baik dalam usus.
  4. Meningkatkan efisyiensi penyerapan nutrien oleh sel-sel tubuh melalui makanan yang kita makan.  pabila usus dah bersih, penyerapan nutrien menjadi mudah
  5. Sistem pencernaan yang sihat dapat membantu pengurangan beban hati.  Apabila sistem pencernaan bagus, metabolisme tubuh akan meningkat.  Sebab inilah lemak yang tersimpan itu akan mudah digunakan tubuh melalui proses pembakaran lemak.  Dan berat idaman boleh diraih.  Maka, sesiapa yang ingin mengurangkan berat badan berlebihan, boleh cuba.
  6. membantu proses penyembuhan luka.  Apabila tubuh dapat menyerap nutrien dan toksin dinyahkan, tubuh akan bertindak balas menjadi doktor kepada tubuh yang sakit atau bermasalah.  
  7. Pengambilan aloe ini membantu meningkatkan kesihatan tubuh secara semulajadi.  proses tubuh akan berfungsi secara berkesan untuk menjadikan tubuh sihat.  

satu produk yang hebat!

SIAPA YANG SESUAI MENGAMBILNYA?
Dari kanak-kanak 1 tahun ke atas sehinggalah ke warga emas dan berlian.  

ATURAN PENGAMBILAN
Dewasa ; 60ml pagi sebelum makan
               60ml malam sebelum tidur
Kanak-kanak (12 tahun ke bawah):  40ml pagi
                                                         40ml malam
Kanak-kanak 3-6 tahun: 30ml pagi
                                      30ml malam
Kanak-kanak 1 tahun ke atas : 30ml ambil sekali sehari 

*ambil produk ini bersama Articsea (cuci salur darah) dan Absorbent-C bagi meningkatkan tahap keberkesanan kesihatan kerana ianya bukan ubat dan memerlukan kombinasi.

DAPATKAN HARGA ISTIMEWA DAN HUBUNGI PENGEDAR-PENGEDAR KAMI DI SELURUH MALAYSIA.
- See more at: http://kakchahjelita.blogspot.my/2013/05/khasiat-aloe-vera-produk-forever-living.html#sthash.Mm4V6MET.dpuf

No comments:

Post a Comment

Let's Follow Me