Tuesday, March 28, 2017

KHASIAT PRODUK FIELD OF GREENS



Field of Greens mempunyai mineral, protein, asid amino, enzim, antioksidan dan klorofil yang anda perlukan.
kandungannya terdiri daripada daun barli muda, rumput gandum dan alfalfa.  pengambilan produk ini juga dapat meningkatkan metabolisme badan.  Serat daripada tumbuhan hijau ini meransang penggunaan tenaga badan yang banyak untuk proses pembakaran kalori.

Daun Barli muda : Daun ia adalah satu bahan yang boleh meneutralkan asid urik daripada ikan, daging, ayam, telur dan gula.  Kandungan protease dalam daun memudahkan proses pencernaan protein dalam usus.

Rumput Gandum : bahan mineral seperti magnesium, kalium, kalsium dan klorofil membantu memudahkan sistem penghadaman untuk menyingkirkan logam berat daripada membebani hati.  Apabila PH dalam sistem penghadaman stabil, ia meningkatkan kesihatan hati.
Rumput gandum adalah makanan sunnah.  Anda boleh semak tentang hal ini.

Alfalfa : ia adalah tumbuhan yang menyerap banyak mineral melalui akarnya.  mempunyai vit A, B, C, D, E dan K serta asid amino.

pengambilan FIELDS OF GREENS ini dapat meningkatkan sistem imum.

mengambil produk Fields of Green membantu menurunkan berat badan dengan cepat

testimonial masalah berat badan

Ia juga amat sesuai bagi mereka yang mahu mengurangkan masalah berat badan.  Individu yang sukar mengtasi Masalah berat badan adalah kerana toksin yang tidak terkawal dalam usus.  dengan adanya produk ini, ia dapat membantu kita dalam menyingkirkan toksin dan seterusnya dapat fokus pada usaha menguruskan berat badan..


Fields of Greens membantu mengurangkan sakit otot 

mineral dalam produk Fields of Greens membantu meredakan kesakitan sendi

Ia juga amat sesuai untuk mereka yang menghadapi masalah tulang dan otot kerana produk ini sangat tinggi kandungan magnesiumnya.


tengoklah hasilnya apabila mereka menambah fields of Greens.
Masalah kulit dapat diatasi dan mereka menjadi orang yang sihat dan cantik

mereka menambah produk Greens ni dalam senarai produk perlu.  

Bagi mereka yang mempunyai maslah kulit wajah, anda boleh mengambil produk Fields of Greens untuk memastikan pengambilan nutrisi yang lengkap.  mineral dan vitamin dalam produk dapat dimanfaatkan oleh kulit menjadikan kulit anda segar sentiasa.




HUBUNGI:
MASLINA JUNID : 0124351304
HASANUDIN: 0135132429

WHATSAPP: 0194277708

COD AREA MANJUNG
POSLAJU SELURUH MALAYSIA



No comments:

Post a Comment

Let's Follow Me